HVA ER EXIMIA ?

Eximia er et komplett system for pleie av ansikt og kropp og er et seriøst alternativ til plastisk kirurgi. Eximia er flere ulike behandlinger i en og samme maskin og det er kombinasjonen av disse ulike elementene som gjør EXIMIA til Norges mest populære vakuum-slankesystem.

EXIMIA FACE

Eximia’s patenterte teknologier er svært effektiv mot rynker, slapp og gusten hud. Ved å benytte «radio-lift» i kombinasjon med «vakum-lift» vil du oppnå maksimale resultater. Du vil se et løft og en hudforbedring allerede etter første behandling. Våre pakker har til hensikt å gjenoppbygge huden for en varig anti-age effekt.

EXIMIA BODY

Eximia er den ideelle løsningen for å redusere fett, redusere cellulitter, stramme opp og regenerere huden. Eximia øker blodsirkulasjonen, stimulerer celle-metabolismen som fører til økt produksjon av collagen og elastin. Drenasjen skiller også ut overflødig veske, proteiner og avfallstoffer og strammer opp kollagenfibrene slik at huden vil fremstå som glatt og spenstig.

Mybody - Viken Klinikk

Mybody har flyttet til Kongsveien 81, 2 etg, sammen med Viken Klinikk. For bestilling benytt link nedenfor.

VEKT BALANSE

Ja, det er mulig. Du må selvfølgelig gjøre din del av jobben. Behandlinger + aktivitet + kosthold = SUKSESS  Bestill time, så tar vi en rask gjennomgang av hvordan vi kan få til et par str. ned på kort tid.

ATHLETE

Våre behandlinger bidrar positivt på flere måter for utøvere. Blodsirkluasjon forbedres, og hevelser / veskeansamlinger fjernes og dempes. Utøvere kan øke treningsmengden fordi restisjonstiden forkortes, og behandling virker skadeforebyggende. Ved evt skader så er det viktig å redusere slaggstoffer, og lymfedrenasje er et svært viktig hjelpemiddel.

SMERTELINDRING

Smerter og betennelser behandler vi med laser og vakuum. Kunder forteller at dette gir resultater etter kun 1-2 behandlinger.

MÅLTIDSPLAN

1-2 str mindre på få dager, og Inn i den lille sorte! Følger du vårt program i 7-8 dager så lover vi deg alt fra 7 -12 cm inn i liv vidden. Dessuten renses kroppen og du vil få en bra helse gevinst. Søvn, fordøyelse m.m. Pakken : Inkl 4 x eximia på valgt område(45min), Fitline produkter + 1 ukes matplan. I tillegg anbefaler vi trening/aktivitetsform som passer deg. Veil pris 5500kr nå 3500kr. - Tilbud er tilgjengelig frem til 20 des. Send SMS/el ring meg på 917 13 883

EXIMIA BEHANDLING

Kroppsbehandlinger, Fettsmelting, oppstrammende og figurforming, - Eximia Behandling, Rumpe/lår 1095,- (ca 45 min) - 766,- - Eximia Behandling, Mage/rygg 1095,- (ca 45 min) - 766,- Ansiktsbehandlinger, Oppstrammende og utjevnende - Eximia Behandling, ansikt, hals og decolletage 1095,- (ca 45 min) - 766,- Mamma - Tummy - Spesiell fokus på mage, fjerne fettansamlinger, oppstramming og figurforming. Eventuelle strekkmerker eller arr etter keisersnitt blir behandlet med Radiofrekvens - e